61317_503831859639030_1947080776_n  
靈魂的智慧來自生命的淬練⋯⋯

感恩有這個身體,
感恩有這個生命,
感恩善友素幸星宇的分享,
當我想不開的時候,有妳們。。

讓我們學習像神一樣的活著。。
許多的愛Mo
65157_314779898627847_1193416225_n  
我請求神拿走我的習性
神說:不,不是我該幫你拿走,而是你自己要放掉。

我請求神讓我殘障的孩子身體變得完好
神說:不,他的靈魂是完整的,而他的身體是暫時的。

我請求神賜給我耐心
神說:不,耐心是苦難所衍生來的,它不是一種賜予,它是學來的。

我請求神給我快樂
神說:不,我只給你祝福,要不要快樂要你自己決定。

我請求神移去我的痛苦
神說:不,受苦會讓你遠離塵世的煩擾,會讓你與我更接近。

我請求神讓我的靈性成長
神說:不,你必須自己長大,但我會幫你修剪,好讓你結果實。

我請求神移去我的痛苦
神說:不,受苦會讓你遠離塵世的煩擾,會讓你與我接近。

我請求神給我一切,讓我享受生命
神說:不,我給你生命,這樣你就可以享受一切。

我請求神幫助我能愛他人,就像神愛我一樣
神說:啊~~你終於會這麼想了啊!

今天是屬於你的,可別浪費了
對世界而言,你只是一個人
但對某個人來說,你可能是全世界!
379455_512890312066518_335726390_n  
I asked God to take away my habit.
God said, No.
It is not for me to take away, but for you to give it up.
I asked God to make my
handicapped child whole.
God said, No.
His spirit is whole, his body is only temporary
I asked God to grant me patience.
God said, No.
Patience is a byproduct of tribulations; it isn't granted, it is learned.
I asked God to give me happiness.
God said, No.
I give you blessings;Happiness is up to you.
I asked God to spare me pain.
God said, No.
Suffering draws you apart from worldly cares and brings you closer to me.
I asked God to make my spirit grow.
God said, No.
You must grow on your own, but I will prune you to make you fruitful.
I asked God for all things that I might enjoy life.
God said, No.
I will give you life, so that you may enjoy all things.
I ask God to help me LOVE others,
as much as He loves me.
God said...Ahhhh, finally you have the idea.

This day is yours! Don't throw it away!
To the world you might be one person,
But to one person you just might be the world.
~ Joanne Gobure

Artwork By Tamara Adams Art

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Mo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()